Onprettig en eigenlijk ontzettend naar behandeld!
Vanaf stap één lijkt het alsof Romeijnders een behoorlijke monopolie positie bezit en iedere vorm van service en klant oriëntatie mist. Ik wou een monteur bestellen om mijn c.v. ketel te controleren. Deze monteur zou wat mij betreft een keer langs komen ik krijg ik een complete factuur, dit was helaas alleen mogelijk in combi met het afsluiten van een jaarcontract, anders was men niet van plan om langs te komen. Goed hier sla ik dus de plank mis en had ik direct moeten bedanken voor de service maar goed. Ik had ook niet heel veel zin om verder te zoeken.
vervolgens is men geweest voor een eerste onderhoud / controle van c.v. ketel. Monteur kwam binnen, wist waar hij moest zijn (vorige bewoners van dit huis maakte schijnbaar ook gebruik van Romeijnders) stormde op c.v. ketel af, kwam na een goede 20 minuten boven om te vertellen dat hij een aantal onderdelen vervangen had, zonder mij hier even om toestemming voor te vragen en vertrok weer.
later ontvang ik de factuur en tot mijn verbazing zie ik dat er meerkosten voor extra uren buiten contract in rekening worden gebracht. Meneer zou meer als 40 minuten binnen zijn geweest. Gebeld met een zeer onvriendelijke mevrouw genaamd Yvette, na een paar vragen vanuit mijn kant kwamen er alleen nog geagiteerd en chagrijnige antwoorden uit de mond van Yvette.
Mocht je nog op het punt te staan om een jaarcontract bij Romeijnders af te sluiten... NIET DOEN!!!