Ervaringen van onze klanten

We kunnen natuurlijk zelf vertellen hoe we je helpen met onze diensten en service. Maar het is veel interessanter als onze klanten vertellen wat hun ervaringen met onze diensten zijn. We laten onze klanten daarom graag aan het woord. Hun ervaringen lees je hieronder:

1
Cyriel
Nijmegen

Onprettig en eigenlijk ontzettend naar behandeld!

Vanaf stap één lijkt het alsof Romeijnders een behoorlijke monopolie positie bezit en iedere vorm van service en klant oriëntatie mist. Ik wou een monteur bestellen om mijn c.v. ketel te controleren. Deze monteur zou wat mij betreft een keer langs komen ik krijg ik een complete factuur, dit was helaas alleen mogelijk in combi met het afsluiten van een jaarcontract, anders was men niet van plan om langs te komen. Goed hier sla ik dus de plank mis en had ik direct moeten bedanken voor de service maar goed. Ik had ook niet heel veel zin om verder te zoeken. vervolgens is men geweest voor een eerste onderhoud / controle van c.v. ketel. Monteur kwam binnen, wist waar hij moest zijn (vorige bewoners van dit huis maakte schijnbaar ook gebruik van Romeijnders) stormde op c.v. ketel af, kwam na een goede 20 minuten boven om te vertellen dat hij een aantal onderdelen vervangen had, zonder mij hier even om toestemming voor te vragen en vertrok weer. later ontvang ik de factuur en tot mijn verbazing zie ik dat er meerkosten voor extra uren buiten contract in rekening worden gebracht. Meneer zou meer als 40 minuten binnen zijn geweest. Gebeld met een zeer onvriendelijke mevrouw genaamd Yvette, na een paar vragen vanuit mijn kant kwamen er alleen nog geagiteerd en chagrijnige antwoorden uit de mond van Yvette. Mocht je nog op het punt te staan om een jaarcontract bij Romeijnders af te sluiten... NIET DOEN!!!
10
Willem Slok
Dreumel

Service zoals het hoort :-)

Het wegvallen van de CV druk is snel en adequaat opgelost door het vervangen van het overstort ventiel. Het een en ander qua werkzaamheden gedekt in het service contract en zijn er slechts materiaal kosten a 20 euro in rekening gebracht. Hiervoor is dus twee keer een monteur langs geweest. De eerste keer om het euvel te constateren en het juiste onderdeel te bestellen, de tweede keer om het bestelde ventiel te vervangen. Super Service en arbeidskosten en voorrijkosten binnen het afgesloten Service contract.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
10
Geertjan Wekx
Nijmegen

Ik ben uitstekend geholpen met mijn nieuwe hr ketel

Goede informatie gekregen in het voorgesprek. Snelle en vakkundige installatie op de afgesproken dag. Prijs was volgens afspraak.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
9
Roland Vanderpluym
Nijmegen

Professioneel, vlot en vriendelijk

Zie boven.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
10
Anny
Nijmegen

Heel goed.

Mijn verwarming deed het niet. Gebeld met Romijnders( hebben wij een onderhoudscontract bij) Nog dezelfde ochtend kwam de monteur,Erik Helaas zou het repareren behoorlijk duur worden en dat was de ketel niet meer waard( ruim 15 jaar). Nieuwe Ketel besteld, want ik had veel vertrouwen in de monteur Gelukkig kon het direct na het weekend geplaatst worden. Twee mannen( helaas weet ik hun namen niet) zijn de hele ochtend bezig geweest. Nieuwe ketel, expansievat, thermostaat en koolmonoxide meter geplaatst. Ook nog een waterkraan bij gemaakt. Tot slot alles keurig netjes opgeruimd. Kortom , ik ben helemaal tevreden net een week voor het barre winterweer begon!
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
10
Fransje
Malden

heel goed en prettig

Goede en snelle service
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
10
Wil
Uden

super bedrijf, service en vriendelijkheid verdienen een dikke 10!!!!

Heb al jaren een allinn contract bij dit bedrijf, je hoeft maar te bellen en ze staan voor je klaar met advies of de monteur komt langs afgelopen weekend ook even probleem met de ketel, advies even resetten, dat hielp goed, maar maandag morgen is toch de monteur langs geweest en die heeft het allemaal weer opgelost Voor vaste onderhoudsbeurten worden altijd keurig netjes afspraken gemaakt en daar houden ze zich ook aan Volgende ketel zal zeker met onderhoudscontract weer bij hun aangeschaft gaan worden Een hele tevreden (al ruim 13 jaar) klant Vriendelijke klantenservice, ze denken goed mee en doen nooit ergens moeilijk over Niks dan lof en zal ze zeker aanbevelen bij anderen
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
9
Alex
Arnhem

Het installeren van onze nieuwe CV-ketel is op een prettige en vlotte manier gebeurd.

De monteurs waren vriendelijk en ze werkten zorgvuldig en vakbekwaam. Hieronder zult u zien dat ik bij het beoordelingspunt 'kwaliteit' geen vijf maar slechts vier sterren vermeld. Dit heeft te maken met het feit dat bij inschakeling van de nieuwe CV-installatie een hinderlijk hoge fluittoon te horen is. Hierover neem ik nog contact op met uw bedrijf.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
8
Lucille Wijnstein-Lionarons
Nijmegen

Professionals waar ik op kan rekenen.

Jarenlange ervaring.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
9
Theo
Wijchen

Superfijn.

Het abonnement loopt prima. Alles wordt goed geregeld. Servicebeurten op tijd. Vriendelijke monteur, geen problemen. Goede adviezen.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan

Laat een review achter

Help andere klanten ook om een betere en goede keuze te maken door een review achter te laten. Wil je zelf een ervaring delen? Dat kan via ons beoordelingssysteem.

Beoordeel ons

Sluit nu binnen 5 minuten een onderhoudscontract af