Corona maatregelen
Beste relatie,
We ondervinden allemaal de gevolgen van het Corona-virus en we dienen met z’n allen verdere verspreiding van het virus te zien voorkomen, immers de gezondheid van ons allen staat voorop. Zo komen onze medewerkers van de buitendienst bij klanten thuis, bij bedrijven en/of overheidsinstellingen. Wij hebben onze medewerkers geïnstrueerd welke maatregelen zij moeten nemen. Wij werken volgens het protocol Samen Veilig Doorwerken dat is opgesteld door de Rijksoverheid en de bouw- en technieksector. Medewerkers welke een lichte vorm van enige ziektesymptomen hebben zullen geen werkzaamheden verrichten.
Wat vragen wij aan jou:
Mocht je enige symptomen hebben, hoe licht ze ook zijn zoals verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts, dan vragen wij jou ons vooraf te informeren en de afspraak te verzetten.
Als de monteur bij jou komt:
- De monteur belt bij jou aan
- Neemt 2 meter aan stappen terug
- Legt aan je uit dat wij dit doen in verband met het Corona virus
- Hij zal aan jou vragen of je klachten hebt
- Heb je klachten, dan wordt aangegeven dat Romijnders elk risico willen voorkomen en dat er zo snel mogelijk een nieuwe afspraak ingepland zal worden
- Heb je geen klachten dan zal de monteur verder gaan met zijn werkzaamheden
- Hij geeft in deze periode geen hand
- Hij zal aan jou vragen om 2 meter afstand te houden tijdens de werkzaamheden
- Mocht de monteur om wat voor reden dan ook de werkzaamheden niet uit willen voeren i.v.m. een ‘verdachte’ situatie, dan zal hij jou verzoeken t.z.t. een nieuwe afspraak te maken. Wij vragen jou om deze beslissing te respecteren.
- Na het verrichten van de werkzaamheden zal de monteur op afstand het tabletscherm ter akkoord laten zien, hij zal dit voor jou ondertekenen.
Bezetting van de binnendienst:
Onze binnendienst zal bij een storingsmelding aan jou vragen of je enige symptomen hebt. Als dit zo is, zullen wij proberen een oplossing te vinden om met een zo beperkt mogelijk risico de werkzaamheden te verrichten. Is dit niet mogelijk dan zijn wij helaas genoodzaakt terug te komen wanneer er geen klachten meer zijn.
Dit alles doen we wij om verdere verspreiding in ieders belang tegen te gaan. Het kan zijn dat hierdoor de servicegraad van ons bedrijf beduidend lager zal zijn dan dat je van ons mag verwachten.
Wij hopen op jouw begrip en zijn je hier dankbaar voor.